Komentarze: 0
I do tego jest mocniejszy i dluzszy od 3 najtanszych pojazdow od GForda, GM i Chryslera, miesci sie miedzy nimi a klasa srednia nizszą. Coprawda bazuja na roczniku 1955, jest wiec już nieco zbyt wysoki jak na powszechny kanon, ale da sie to jeszcze zaakceptować, zwlaszcza ze ma powiekszone od zeszlego roku skrzydla nakladkowe.
1957 |
Hudson Hornet |
Chevrolet |
Plymouth |
Ford Custom300/Fairlane |
Pontiac |
|
|
|
|
|
| ||||||||||
Wheelbasa |
121 |
115 |
118 |
116/118 |
|
|
|
|
|
|
Dł. Całk. |
? |
200 |
204.6 |
201,1/207,7 |
|
|
|
|
|
|
Silnik V8 najsłabszy | ||||||||||
Pojemność |
327 |
283 |
301 |
272/292 |
347 |
|
|
|
|
|
Moc |
255 |
185 |
215 |
190/212 |
227 |
|
|
|
|
|
Silnik V8 największy | ||||||||||
Pojemność |
327 |
283 |
301 |
312 |
347 |
|
|
|
|
|
Moc |
255 |
220 |
235 |
245 |
314 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hudson Hornet jako 4-drzwiowy sedan w wersji Custom
Skrzydlo tegoż sedana. Wyraźnie widoczna okrągla linia dawnego blotnika z '55 z nalozonym skrzydlem '57. Całość jest jednak zgrabna.