Archiwum maj 2005


maj 31 2005 Miesiąc sie konczy
Komentarze: 1

Dzisiaj jest 31 maja. Nie napisałem tu zadnej notki przez cały miesiąc ale nie było też o czym pisać. Poprostu żyłem sobie z dnia na dzień, spędzając całe godziny przed kompem a w przerwach śpiąc i jedząc. No to po co miałem o tym pisać, to się rozumie samo przez sie.

Może powinienem był wspomnieć że 2 tyg temu było zaliczanie lektur z historii Polski, oczywiscie musiałem dostać pytania z 2 książek ktore mi sie najgorzej czytało (biografia Chmielnickiego i Opis obyczajów za Augusta III) więc na każde z pytan napisałem po 3-4 zdania. Pewnie mnie bedzie jeszcze z czegoś dopytywał jak przyjde po wpis. No i napewno mnie zapyta z mapy województw Rzeczypospolitej...ciekawe czy ją jeszcze pamiętam nawiasem mówiąc...

1 czerwca bede miał doł, to tak uprzedzam jak by ktos mial pretensje jak go bez powodu opieprze albo cos takiego...znowu nikt nie bedzie pamietal co jest dla mnie 1 czerwca, jak zawsze. Rodzice sie nie liczą w tym przypadku.

W ten weekend jest zaliczenie Źródłoznastwa i łaciny...na źródła musze sie nauczyc różnych kwiatków w stylu co to jest numizmatyka i ile groszy sie składało na szeląga a tych na denara itp cuda a la geografia historyczna i rodzaje tarcz herbowych. Natomiast na łacine musze jakoś zasymulować opanowanie materiału z 2 lat nauczania tego przedmiotu, przy czym materiału tego nie rozumiem i nie mam opanowanych żadnych fragmentów z wczesniejszych zaliczeń.

18 czerwca jest egzamin główny z całej historii nowożytnej. Nie skomentuję tego, bo przeciez wiadomo jak u mnie wygladaja takie egzaminy - nigdy sie nie zdążam nauczyc całości materiału i histeryzuję.

luke_darklighter : :
maj 02 2005 Bez tytułu
Komentarze: 0

Words

don't come easy

to me

How can I find

a way

to make You see

I love You

Words don't come easy

don't come easy

 

Well..actually those words shouldn't come out anyway...as we already were talking about partnership and it was declined...but what can I do, I become addicted to people so easily

luke_darklighter : :