Komentarze: 4
...ale nie mam za bardzo o czym. Bo przecież nie będę pisał, że jest New Year, bo to wszyscy wiedzą od dawna.Nikogo też pewnie nie zainteresuje że kwiatowi stojącemu na narożniku wyrósł następny liść.
Może więc napiszę, że oprócz Nightcrawlera zacząłem też lubić Gambita z X-menów ? I tak nie wiecie co to za jedni więc chyba lepiej tego nie pisać.W każdym razie nie muszę spędzać dni i nicy tudzież dób, samotnie dzieki nim.
Zakładając że ktoś doczytał się do tego miejsca, a nie polazł sobie, będzie się mógł trochę doczytać o Plymouthcie Plazie. Opis :
1955:
W ramach reorganizacji hierarchii modeli przy opracowywaniu nowego wizerunku Plymoutha zachowano tanią Plazę.Dostepna jako Business Coupe (nadwozie 2-drzwiowe, pozbawione tylnej kanapy dla zwiększenia przestrzeni ładunkowej, wybierane przez firmy tworzace floty pojazdów), 2 & 4 drzwiowy sedan i 2 & 4 station wagon (kombi). Wersja Business Coupe jest dostępna tylko z silnikiem sześciocylindrowym, do reszty można zamówić V8.
-sześciocylindrowy, 230 cali, 117 KM
-V8 "Hyfire" w kilku wersjach :
a)241 cali, 157 KM.
b)260 cali, 167 KM
c)260 cali (z gaźnikiem czterogardzielowym), 177 KM
Początkowo pozbawiona listew ozdobnych, w połowie roku modelowego zyska takie same jak ma Savoy - prosta, krótka listwa na przednim błotniku do połowy drzwi.Również w połowie roku do Plazy mozna będzie zamówić dwubarwne malowanie z Savoya (wiąże się ono z dodaniem jeszcze jednej listwy na tylnym błotniku).