Archiwum 21 lipca 2004


lip 21 2004 #*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#
Komentarze: 1

Ta pelna wersja Hot Rod'a American Street Drag'u okazala sie być tą samą 60-minutową wersja ktora jest w incie. Dziala ona te 60 min a potem oferuje zakup wersji dzialajacej stale. Nie bede komentowal.

Uzyskalem zakupienie ksiazki dot. napraw i obslugi Skód 1000MB i S100. Ta 2 akurat mnie nie obchodzi, chodzi o 1000-czkę, bo tą przeciez chce mieć.Oczywiscie na prawie jazdy nie bylem dalej.

Wczoraj byl film o Prestonie Tuckerze i jego Tuckerze Torpedo. Szkoda że go zniszczyli. Z drugiej strony nie wyobrazam sobie jak Tucker mialby przejść stylistycznie rok 1955, czyli przeksztalcenie sie w sedana z panoramicznymi szybami i skrzydłami na długość. Hudsonowi się to w miarę udało, chociaż na tle takiego np Buicka był to raczej potworek stylistyczny.Tucker tez marka niezalezna, prawdopodobnie tez mialby z tym problemy.

Cezary Nawrot, konsturktor-inzynier z FSO w Warszawie zdechł 14 czerwca. Nie, nie będę sie o nim wypowiadac z szacunkiem. Co z tego ze zaprojektowal Syrene Sport i Warszawe 210, skoro usunąl skrzydla z Warszawy 223 ktora ostatecznie trafila do produkcji ! Gdyby nie jego zachcianka, mielibyśmy skrzydla od '64 do '73 !!!To nie byla decyzja polityczna, jakich wiele wtedy zapadalo na temat motoryzacji i jej wyglądu, "polityka" wrecz żądala tych skrzydel ! Po prostu zachcianka Nawrota ktoremu sie przewrocilo we łbie. Ten samochód i tak mial przód który stylistycznie wypadal ok 1950, bo przodu w 223-ce w zasadzie nie modernizowano, poza wymiana grilla i zderzakow. I tak nie mial szans na nowoczesny wyglad w pojeciu roku 1964 kiedy debiutowal. Czego sie wiec tych skrzydel doczepil zasraniec ?

luke_darklighter : :